KORTELIŲ SKAITYTUVAS TELEFONE

Galingas, patogus, ir išmanus būdas priimti mokėjimus. Elegantiškas dizainas ir įspūdingas įrankių rinkinys leidžia priimti mokėjimus kortelėmis bet kurioje vietoje.

Minimalūs įrenginio reikalavimai:

  • Įdiegta operacinės sistemos Android 9 ar naujesnė versija, o įrenginys pagamintas su Operacinės sistemos Android 8 ar naujesne versija;
  • Įrenginys turi veikiantį NFC modulį;
  • Įrenginyje leidžiamos Google paslaugos – pasiekiama „Google Play“ parduotuvė.

Tik keli žingsniai mokėjimams priimti

1. Įsitikinkite, kad Jūsų įrenginyje įjungtas interneto ryšys, NFC funkcijos ir Vietos nustatymo paslaugos.

2. Norėdami inicijuoti mokėjimą, įveskite norimą sumą ir paspauskite mygtuką "Mokėjimas".

credit-card

3. Kai programa bus paruošta, bus rodomas pranešimas "Laukiama kortelė" - jau galite priimti mokėjimą.

4. Nurodykite kortelės turėtojui pridėti kortelę ar kitą mokėjimo priemonę prie jūsų įrenginio NFC modulio.

5. Informuokite kortelės turėtoją laikyti mokėjimo priemonę priliestą prie Jūsų įrenginio, tol kol pasigirs garsinis signalas.

6. Kortelės turėtojo gali būti paprašyta įvesti savo PIN kodą
mokėjimui patvirtinti.

7. Kai mokėjimas bus atliktas (sėkmingai arba atmestas), kortelės turėtojui gali būti pateikiamas skaitmeninis kvitas.

8. Patogiausias būdas pasidalinti transakcijos kvitu – leisti kortelės turėtojui nuskaityti matomą QR kodą.

9. Jei pasirenkami kiti skaitmeninių kvitų pristatymo būdai – visada edukuokite savo klientus apie asmens duomenų tvarkymą.

Dažniausiai iškylantys nesklandumai

Norint naudotis SEB POS on Phone programėlės funkcijomis reikalingas interneto ryšys.

Nutrūkus interneto ryšiui arba jį išjungus, jums gali būti apribotas prisijungimas prie SEB POS on Phone programėlės.

Jei interneto ryšys sutrinka jau esant prisijungus prie programėlės, bandymas atlikti operaciją bus atmestas. Interneto ryšiui nutrūkus mokėjimo operacijos metu, ji bus atmesta.

Jei nėra interneto ryšio arba aptinkami ryšio sutrikimai, bandant prisijungti prie programėlės arba inicijuoti mokėjimą, Jums bus pateiktas informacinis pranešimas, nurodantis mokėjimų priėmimo sutrikimo priežastį.

Sutrikimo šalinimo veiksmai:

  1. Prieš naudodamiesi mobiliąja programėle SEB POS on Phone, įsitikinkite, kad įjungtas interneto ryšys;
  2. Jei interneto ryšys įjungtas, tačiau matote tą patį klaidos pranešimą, kai bandote naudoti programėlę, išjunkite interneto ryšį ir vėl jį įjunkite. Taip pat siekiant patikrinti, ar ryšys veikia tinkamai, pabandykite pasiekti bet kurį tinklalapį interneto naršykle.

Galimi klaidų kodai, gaunami programėlėje: XX-2100; XX-1100; XX-1904; XX-2904.

Leidimų pasiekti Vietovės duomenis suteikimas ir Vietos nustatymo paslaugų įgalinimas yra privalomas, kad veiktų SEB POS on Phone programėlė.

Jei programėlei nesuteikiamas leidimas pasiekti Vietovės duomenis, negalėsite jos naudoti. Prisijungdami prie programėlės būsite paprašyti suteikti leidimus Vietovės duomenims pasiekti.

Atsižvelgiant į jūsų turimo įrengino modelį ar operacinę sistemą (OS), Jūsų gali būti paprašyta pasirinkti, kada programėlei bus suteikiamas leidimas pasiekti Vietovės duomenis: visą laiką; tik naudojant programėlę; klausti kiekvieną kartą; arba neleisti.

Kad SEB POS on Phone programėlė veiktų, suteikite jai teisę Vietovės duomenis pasiekti visą laiką. Dėl įrenginio arba OS specifikos gali tekti suteikti prieigą prie Vietovės duomenų leidimus per “Android” programą Nustatymai. Taip pat, jei Vietos nustatymo paslaugos neįjungtos, jums gali būti apribota galimybė naudotis SEB POS on Phone programėle.

Sutrikimo šalinimo veiksmai:

  1. Prieš naudodamiesi SEB POS on Phone programėle, įsitikinkite, kad įjungtos Vietos nustatymo paslaugos;
  2. Jei Vietos nustatymo paslaugos įjungtos, bet tas pats klaidos pranešimas matomas, kai bandote naudoti programėlę, pabandykite išjungti Vietos nustatymo funckiją ir vėl ją įjungti. Tvarkyti Vietos nustatymo paslaugas galima greituoju Android OS nustatymų meniu (paprastai braukiant žemyn nuo ekrano viršaus) arba radus reikiamus nustatymus “Android” programoje Nustatymai.

Galimi klaidų kodai, matomi programėlėje: XX-2208.

Jūsų įrenginio NFC funkcionalumas yra viena iš privalomų paslaugų, kurią reikia įjungti, kad galėtumėte priimti mokėjimus per SEB POS on Phone programėlę. Jei NFC paslauga išjungta, bandymas atlikti mokėjimo operaciją bus atmestas. Informacinis pranešimas, nurodantis šią priežastį, bus rodomas ekrane, kai bandysite inicijuoti mokėjimą.

Sutrikimo šalinimo veiksmai:

  1. Įgalinkite NFC paslaugą pasiekdami greitąjį Android OS nustatymų meniu (paprastai braukiant žemyn nuo ekrano viršaus) arba “Android” programoje Nustatymai.

  2. Jei NFC paslauga įjungta – prieš bandydami inicijuoti mokėjimo operaciją, pabandykite dar kartą išjungti ir iš naujo įjungti paslaugas.

Galimi klaidų kodai, matomi programėlėje: 10-2407.

SEB POS on Phone programėlė periodiškai arba inicijuojant mokėjimą atlieka saugumo patikras, kad patvirtintų, jog įrenginyje ar jo operacinėje sistemoje (OS) nėra pakeitimų, neleistinų nustatymų ar pažeidimų, jog SEB POS on Phone programėlė nėra redaguota ar nebuvo bandoma kaip nors ją pakeisti.

Be to, prieš pat inicijuojant mokėjimą, bus atliktas patikrinimas, ar išmaniajame įrenginyje įgalintos visos reikalingos paslaugos.

Jei yra klaidų arba saugumo patikrinimas užtrunka, jums gali būti pateikta klaida, kad “Kortelių skaitytuvas užimtas”, bandant inicijuoti mokėjimą.

Sutrikimo šalinimo veiksmai:

  1. Prieš bandydami dar kartą inicijuoti mokėjimą, įsitikinkite, kad įjungtos visos reikalingos paslaugos ir funkcijos (interneto ryšys, NFC ir Vietos nustatymo paslauga).

  2. Jei klaida išlieka, palaukite kelias sekundes ir bandykite dar kartą;

  3. Jei vis tiek negalite tęsti mokėjimo – iš naujo paleiskite programą arba įrenginį ir bandykite dar kartą.

Galimi klaidų kodai, matomi programėlėje: 10-2502; 10-2402.

Paprastai klaida skaitant mokėjimo kortelę ar kitą mokėjimo būdą atsiranda kai kortelė per greitai patraukiama nuo ją nuskaitančio įrenginio NFC modulio.

Sutrikimo šalinimo veiksmai:

  1. Laikykite mokėjimo priemonę prie įrenginio, tol kol bus nuskaityta mokėjimo priemonė ir ekrane pasirodys pranešimas “Nuskaitymas atliktas, laukiama autorizacijos” ir pasigirs garsinis signalas, nurodantis, kad mokėjimo priemonė sėkmingai pateikta operacijos apdorojimui.

Galimi klaidų kodai, matomi programėlėje: 10-2604.

Kadangi priimant mokėjimus per SEB POS on Phone programėlę svarbiausias prioritetas yra mokėjimo operacijos saugumas, nuolat atliekami saugumo patikrinimai, siekiant užtikrinti, kad įrenginyje ar jo operacinėje sistemoje (OS) nėra pakeitimų, neleistinų nustatymų ar saugumo pažeidimų.

Jei kuris nors iš saugos patikrinimų nepavyks, Jums gali būti pateiktas klaidos pranešimas “Įrenginys gali būti pažeistas”. Dažniausia priežastis, dėl kurios įrenginys laikomas pažeistu – įjungtas “Android” OS Kūrėjo (Developer) režimas. Saugumo patikrinimo metu taip pat įvertinama, ar jūsų įrenginys atitinka minimalius privalomus reikalavimus.

Sutrikimo šalinimo veiksmai:

1. Įsitikinkite, kad jūsų įrenginys atitinka minimalius reikalavimus, SEB POS on Phone programėlei paleisti:

a)  Įdiegta operacinės sistemos Android 9 ar naujesnė versija, o įrenginys pagamintas su Operacinės sistemos Android 8 ar naujesne versija;
b)  Įrenginys turi veikiantį NFC modulį;
c)  Įrenginyje leidžiamos Google paslaugos – pasiekiama „Google Play“ parduotuvė.
Jei ne – jums gali tekti naudoti kitą įrenginį.

2. Įsitikinkite, kad Kūrėjo (Developer) režimas neįjungtas. Jei jis yra įjungtas: išjunkite jį naudodami “Android” programą Nustatymai;
iš naujo paleiskite įrenginį ir bandykite dar kartą paleisti SEB POS on Phone programėlę.
3. Įsitikinkite, kad jūsų įrenginys nėra “modifikuotas”. Jei jis yra modifikuotas pabandykite atkurti pradinę įrenginio būseną;
Jei to neįmanoma atlikti – Jums gali tekti naudoti kitą įrenginį, kad veiktų SEB POS on Phone programėlė.
4. Jei problema vis tiek išlieka – susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.

Galimi klaidų kodai, matomi programėlėje: XX-2135; XX-2140; XX-2143; XX-2201; XX-2207; XX-2209; XX- 2302; XX-2303; XX-2304; XX-2305.

Jei kuri nors iš aprašytų problemų kartojasi net ir po to, kai pamėginote ją išspręsti vadovaujantis pateiktomis sutrikimų šalinimo gairėmis, arba susiduriate su kitomis problemomis – nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.

PAGALBA 24/7