Biuro administartorė
Ieškome naujojo biuro šeimininko, turinčio patirties valdant informacinius srautus ir norinčio prižiūrėti tvarką visada „gyvame“ ir energingame biure.
Pagrindinės užduotys
Informacinių srautų valdymas
Įmonės dokumentacijos ir korespondencijos tvarkymas, veiklos sutarčių administravimas
Biuro administravimas
Kasdieninė biuro priežiūra, ofiso aprūpinimas reikiamomis priemonėmis. Pagalba biuro darbuotojams bei organizuojant renginius.
Apie poziciją
Ieškome naujojo biuro šeimininko, turinčio patirties valdant informacinius srautus ir norinčio prižiūrėti tvarką visada „gyvame“ ir energingame biure. Šioje pozicijoje Jūs administruosite veiklos sutartis, aprūpinsite ofisą reikiamomis priemonėmis, priimsite svečius ir suteiksite pagalbą kolegoms. Jei mėgstate, kad viskas būtų savo vietoje, turite dokumentų ruošimo ir administravimo patirties, o problemas sprendžiate su šypsena – prisijunkite prie mūsų veržlios komandos.
Ko mes tikimės
- Pozityvumas, paslaugumas ir atsakingas požiūris į darbą
- Puikūs organizaciniai įgūdžiai
- Darbo patirtis rengiant ir administruojant dokumentus
- Geri darbo su MS Office įgūdžiai
- Savarankiškumas ir pro aktyvumas sprendžiant problemas
- Anglų kalbos žinios.
Privalumai:
- Rusų kalbos žinios (žodžiu bei raštu)
- Vairuotojo pažymėjimas.
Mes siūlome
Galimybę tobulintis
Mokytis ir tobulėti draugiškoje ir palaikančioje aplinkoje.
Geriausią komandą
Galimybę prisijungti prie IT profesionalų komandos.
Lanksčias darbo sąlygas
Užtikriname ir lanksčias bei pasitikėjimu grįstas darbo sąlygas.
Ateities perspektyvas
Galimybė dirbti dinamiškoje ir nuolat besikeičiančioje „fintech“ srityje
Puikiai leisti laiką
Aktyvias įmonės organizuojamas veiklas
Konkurencingą atlygį
Darbo rezultatus ir Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį už darbą.