Biuro administartorė

Ieškome naujojo biuro šeimininko, turinčio patirties valdant informacinius srautus ir norinčio prižiūrėti tvarką visada „gyvame“ ir energingame biure.

Pagrindinės užduotys

Informacinių srautų valdymas

Įmonės dokumentacijos ir korespondencijos tvarkymas, veiklos sutarčių administravimas

Biuro administravimas

Kasdieninė biuro priežiūra, ofiso aprūpinimas reikiamomis priemonėmis. Pagalba biuro darbuotojams bei organizuojant renginius.

Apie poziciją

Ieškome naujojo biuro šeimininko, turinčio patirties valdant informacinius srautus ir norinčio prižiūrėti tvarką visada „gyvame“ ir energingame biure. Šioje pozicijoje Jūs administruosite veiklos sutartis, aprūpinsite ofisą reikiamomis priemonėmis, priimsite svečius ir suteiksite pagalbą kolegoms. Jei mėgstate, kad viskas būtų savo vietoje, turite dokumentų ruošimo ir administravimo patirties, o problemas sprendžiate su šypsena – prisijunkite prie mūsų veržlios komandos.

Ko mes tikimės

  • Pozityvumas, paslaugumas ir atsakingas požiūris į darbą
  • Puikūs organizaciniai įgūdžiai
  • Darbo patirtis rengiant ir administruojant dokumentus
  • Geri darbo su MS Office įgūdžiai
  • Savarankiškumas ir pro aktyvumas sprendžiant problemas
  • Anglų kalbos žinios.

Privalumai:

  • Rusų kalbos žinios (žodžiu bei raštu)
  • Vairuotojo pažymėjimas.

Mes siūlome

Galimybę tobulintis

Mokytis ir tobulėti draugiškoje ir palaikančioje aplinkoje.

Geriausią komandą

Galimybę prisijungti prie IT profesionalų komandos.

Lanksčias darbo sąlygas

Užtikriname ir lanksčias bei pasitikėjimu grįstas darbo sąlygas.

Ateities perspektyvas

Galimybė dirbti dinamiškoje ir nuolat besikeičiančioje „fintech“ srityje

Puikiai leisti laiką

Aktyvias įmonės organizuojamas veiklas

Konkurencingą atlygį

Darbo rezultatus ir Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį už darbą.

PAGALBA 24/7