HELP DESK KONSULTANTAS
Ieškome aktyvaus, ambicingo kolegos, kuris papildytų mūsų Pagalbos tarnybos komandos gretas.
Pagrindinės užduotys
Klientų konsultavimas
Atsakyti į gautas užklausas telefonu, el. paštu ir konsultuoti klientus sprendžiant iškilusias problemas.
Sistemų priežiūra
Stebėti įmonės informacines sistemas, perduoti užklausas ir informaciją apie incidentus antro lygio specialistamas.
Incidentų registravimas
Registruoti incidentus įmonės vidinėse sistemose, spręsti juos ir informuoti apie jų eigą.
KOrtelių skaitytuvų priežiūra
Ruošti kortelių skaitytuvus naudojimui pagal nustatytas procedūras.
Apie poziciją
Šios komandos tikslas – suprasti kliento poreikius, operatyviai reaguoti į iškilusias problemas ir visada siekti geriausio rezultato. Todėl mums svarbu, kad jūs būtumėte atidus, atsakingas ir puikiai jaustumėtės dirbdami ir savarankiškai ir komandoje. Tai puiki proga pradėti karjerą IT srityje su šaunia palaikančių kolegų komanda.
Ko mes tikimės
• Baigėte IT srities studijas ar esate paskutinio kurso studentas.
• Turite bazines IT žinias.
• Mokate nustatyti techninės ir programinės įrangos gedimus (PRIVALUMAS).
• Turite galimybę dirbti pamaininį darbą ir išlikti dėmesiningi bet kuriuo paros metu.
• Bendraujate lietuvių, anglų bei rusų kalbomis (BŪTINA).
Jūsų asmeninės savybės
• Turite puikius komunikavimo įgūdžius.
• Galite dirbti savarankiškai.
• Esate orientuotas į greitą ir efektyvų problemų sprendimą.
• Atsakingai žiūrite į jums patikėtas užduotis.
• Norite ir siekiate mokytis bei tobulėti.
Mes siūlome
Galimybę tobulintis
Mokytis ir tobulėti draugiškoje ir palaikančioje aplinkoje.
Geriausią komandą
Galimybę prisijungti prie IT profesionalų komandos.
Lankstų darbo grafiką
Galite derinti savo studijas ir darbą.
Įgyti praktikos
Pritaikyti studijų metų įgytas žinias praktikoje.
Puikiai leisti laiką
Aktyvias, visus metus organizuojamas įmonės veiklas.
Konkurencingą atlygį
Darbo rezultatus ir Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį už darbą (1391-1800 €/mėn. neatskaičius mokesčių).